– Montaža guma predstavlja stavljanje gume na felnu, a demontaža obrnut proces tj. skidanje gume sa felne. Prilikom ove vulkanizerske operacije nepažnja ili nestručnost mogu dovesti do oštećenja na gumi.
– Balansiranje gume je uravnoteženje mase točkova, koje se postiže korišćenjem tzv. tegova. Preporuka je da se nakon montaže guma uradi i balansiranje, kako ne bi došlo do podrhtavanja volana ili celog vozila.
– Popravka guma je uslovljena stepenom oštećenja. Ukoliko se pregledom utvrdi da su oštećenja veća preporučuje se kupovina novih guma, ukoliko se utvrdi da su manja u praksi se najčešće radi popravka pomoću čepova ili fleka. Obzirom da bezbjednost pri vožnji može biti ugrožena ukoliko je popravka gume izvršena čepovanjem, trebalo bi se uvek odlučivati za fleku. Kod fleka razlikujemo njihovo nanošenje na oštećeno mesto toplom i hladnom vulkanizacijom. Nakon tretiranja mesta nanošenja, topla vulkanizacija podrazumeva da se fleka zapeče peglom. Međutim, takav način može da utiče negativno na strukturu gume, zato se u našim servisnim centrima radi hladna vulkanizacija, gde se fleka lepkom za tu namenu pričvršćuje na mesto oštećenja.
–Zamjena punih guma za viljuškare je proces koji uz pomoć visokog pritiska montirate tkz. pune gume na viljuškare i razne mašine kojim su potrebne.